Aktuálne do nášho kolektívu hľadáme človeka na pozíciu:

Office manager

  • mladý energický človek so snahou učiť sa, rozvíjať sa a presadiť svoje nápady, tímový hráč nekonfliktný v kolektíve
  • práca vhodná aj pre absolventa (žiadaná prax aspoň na brigádach)
  • full time (pružná pracovná doba)

Pracovná náplň:

  • práca s firemnými materiálmi, triedenie , uskladňovanie
  • zabezpečenie chodu kancelárie (zabezpečenie kancelárskych potrieb, zabezpečenia občerstvenia pre návštevy, udržiavanie bežného poriadku)
  • firemná profesionálna komunikácia – maily, telefonáty, poštová komunikácia
  • vytváranie faktúr a objednávok (Pohoda)
  • evidencia v systéme CRM
  • komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi

Očakávané zručnosti a schopnosti:

  • komunikatívna osoba, schopná samostatne jednať
  • povinná znalosť MS office
  • pokročilý užívateľ PC
  • jazyky – ovládanie  anglického jazyka aspoň level B1

Vítané schopnosti:

  • marketing – základné marketingové zručnosti (sociálne siete, marketingové materiály, príprava firemných akcií)
  • základné obchodné zdatnosti a znalosti
  • copywrighting – vytváranie textov a publikovanie na firemnom webe

 

Ak ťa náš inzerát oslovil, pošli nám svoj životopis na info@artinit.sk.